akik összefogják azokat a vállalkozókat, akik hisznek a fenntartható és valódi profitot termelő marketingeszközökben.
A magyar KKV-k mégsem cselekednek. A te terméked helyett az IKEA vagy a L’oréal termékeivel, külföldi alkotók munkáival és szolgáltatásaival találkoznak a nézők.
Ezért vagy nem vásárolnak semmit, vagy egy külföldi versenytárstól szerzik be azt a terméket, amit akár tőled is megvehettek volna.
A Pinteresten akkor a legaktívabb egy felhasználó, amikor valamit biztosan akar.
Ez lehet egy új pizsama, frizura, konyhabútor, vagy akár családi fotózás. A szándék ezerféle lehet, az azonban biztos, hogy a felhasználó azért böngész a Pinteresten, mert szüksége van valamire, de még nem döntötte el, hogy kitől fogja megvásárolni.
Ugyanilyen forró leadért a Google Ads-ben többezer forintot fizethetsz kattintásonként. De ha megtanulod, hogyan használd jól a Pinterestet marketingcélokra, akkor egy fillér költség nélkül átterelheted az érdeklődőket a saját felületedre, és értékesíthetsz, hosszú évekig.
30 éves voltam, amikor úgy döntöttem, hogy magam mögött hagyom az alkalmazotti létet, mert szabadabb életre vágytam, ahol végre csak rajtam múlik, mennyire leszek sikeres. Akkor már évek óta rendszeresen használtam a Pinterestet a munkámhoz, ezért elvégeztem néhány méregdrága, és sok-sok olcsó külföldi képzést, amik segítségével elindulhattam Pinterest stratégaként.
Elkezdtem gyakorlatba ültetni a tanultakat, és hamar kiderült, hogy a kurzusokon éppen a legfontosabb információkat nem adták át a sikeres Pinterest értékesítésről. Nem adtam fel: tanultam és kísérleteztem tovább.
Végül kialakítottam egy sajátos módszert, ami nem csak a Pinterestre, de a többi online marketing eszközre is alkalmazható stratégiát jelentett. A kitartásomnak köszönhetően hamar jöttek az első sikerek is. Az ügyfeleim szárnyaltak a Pinteresten, nekem pedig megtelt a naptáram. És akkor rájöttem, hogy a tudásomból valószínűleg sokkal többen is profitálhatnának.
Ez a lenyűgöző eredmény pedig 2 dolog miatt történhetett meg ilyen rövid idő alatt:
A Pinterest marketing és a Karmen-metódus kikezdhetetlenül működik.
A magyar vállalkozók szomjaznak rá, hogy legyen végre lehetőségük olcsón és fenntarthatóan működtetni a marketinggépezetüket.
Munka nélkül semmi nem válik jobbá, de nem mindegy, hogy mibe teszed bele az energiádat.
A Pinterest Magyaroknak szolgáltatásai és tanfolyamai olyan kipróbált marketingstratégiákat közvetítenek, amik hosszútávú befektetésként biztosítják a bevételeid áramlását.
A közös munkában hiszünk, nem egymás eltaposásában, így az, hogy nálunk hogyan fejlődik egy oldal, sosem lesz titok. Megosztjuk egymással a legjobb taktikákat, bevált módszereket és támogatjuk egymás növekedését. Erről szól a Pinterest Magyaroknak. Erről szól a vállalkozói közösségünk.
Legyél a stratégám, Karmen!